woensdag 11 februari 2009

Overslagjurkje Ottobre 2009-1

Daar had ik nou precies het goede stofje voor liggen.
Alleen had ik eigenlijk knalpaars satijnen band willen hebben, maar dat had ik niet in huis. En alleen daarvoor naar de markt, was ik te lui voor en voor alleen band zouden de verzendkosten me te hoog zijn ;-)
Zwart ging ook prima :-) 

Wel nog even in de 'ottobre-val' getrapt.. hij had een maatje kleiner gemogen, maar dat is te overzien. Nu als jurk met een legging en later als tuniekje op een spijkerbroek oid. 
Het groene shirtje eronder is in elk geval geen gezicht ;-) .. net als de gekke bek die er getrokken moet worden als je op de foto gaat. Maar mama weet nu wel dat alles past en werkt zoals het hoort :-) 

Nu moet er een shirt (Antonia) komen van mevrouw en daarna rokken... veel rokken. En jurken :-) Ik heb nog wat te doen dus ;-) 




Geen opmerkingen: