zondag 13 september 2009

Foto's!

Een kleinigheidje voor Oscar. Het egeltje had ik zelf al gedigitaliseerd en op een lakentje voor in z'n wiegje geborduurd. Nu verkleind op een rompertje met z'n naam er onder. Het egeltje had ik ook nog op een broekspijp van een zacht tricot broekje geborduurd, maar die foto is helaas mislukt.
Tas Julie is ook af. Handig ding in gebruik! Ik heb Amy Butler stoffen gebruikt, gecombineerd met een effen bruin voor de hengsels en bodem. Voor een volgende weet ik wel waar ik op moet letten, maar ik heb 'm nu even snel afgemaakt; ik ging een paar dagen weg en wilde 'm graag gebruiken tijdens dat weekendje. Woensdagmiddag was ie af, woensdagavond gingen we weg :DEen huwelijkskado. Twee mooie badlakens met trouwdatum, ringen en de voorletters van bruid en bruidegom. Volgens mij viel het wel in de smaak :)



Geen opmerkingen: