zondag 13 september 2009

update to-do lijstje

Even m'n lijstje updaten:
  • Tas Julie (al aan bezig) klaar, foto volgt
  • 3 knijperzakken (4 mag ook, voor elk rekje een knijperzak)
  • handdoek borduren voor bruiloftskado (deadline 31-8) zal zo even foto maken
  • rompertje borduren, kraamkado (nog niet geboren)klaar, ook broekje bijgedaan.. foto van rompertje volgt
  • hoesje voor consultatieburo-boekje maken, kraamkado (nog niet geboren ondertussen wel geboren)
  • rokje uit de zomerBK (stoffen liggen al tijden klaar, nog niet aan toegekomen. Gelukkig kunnen de kleuren ook in de winter prima ;) )
  • NHA cursus (les 2 bijna af *) )
  • zomerjas voor Jeroen. Die schuift door naar volgende zomer; ik heb me daar een beetje op verkeken qua teken-skills en op maat maken. Komt vast wel goed uiteindelijk ;)
Heb me gister ook gewaagd aan klein memo-bordje als kado voor een meisje dat 3 wordt en gek van roze is. Het is het vriendinnetje van Tijn en ze zijn zo gek op elkaar.. een kleinigheidje voor haar verjaardag mag dan wel :)
En m'n naaihoek en stoffenvoorraad eens nagekeken/uitgezocht/opgeruimd. Ik kwam een hele leuke lap tegen die ik bij Oilily had gekocht voor een leuk zomerbloesje voor de meiden, deze winter een patroon bij zoeken (pofmouwtjes, knooplijstje op de pas, aangerimpeld onderstuk).. Een lap voor mezelf (voor een Svea, een Ulla of een Katrin.. ik weet nog niet welke ik ga bestellen) en mooie tricot met bewerkte rand voor een wikkeljurkje oid, ook maar eens een patroon bij zoeken; een leuke streep voor meidenbroeken (Dortje of Winona), en nog wat canvas-doeken voor memo-borden.

Genoeg te doen de komende tijd ;)

Geen opmerkingen: