dinsdag 13 oktober 2009

Nooit meer doen..

.. In m'n borduurtjes browsen terwijl Nienke rondloopt :{
Koppie koffie erbij, even wat borduurtjes uitzoeken voor op de Winona voor Saskia.. Bloemen moesten het worden, maar dan wel stoere natuurlijk..
Nienke had liever dat ik een boekje met haar zou lezen oid. en trok aan m'n laptop en sloeg wat op het toetsenbord.. Met een hand probeerde ik haar van m'n laptop weg te houden, met m'n andere hand m'n koffie bij me vandaan houden, ondertussen balancerend om mijn macbookje niet op de grond te laten belanden..

Weg mapje met bloemeborduurtjes :(

Hoe ze het gedaan heeft, ik heb geen flauw idee.. maar ik kan het hele mapje nergens meer vinden. Vanavond dus maar bezig geweest met mijn opnieuw verzamelde bloemen in het nieuwe mapje zetten, i.p.v achter de naaimachine zitten :{

Geen opmerkingen: