zaterdag 12 februari 2011

Hoe lang nog sparen? en een aardigheidje

Al een tijdje heb het idee dat mijn volgende machine een Brother NV-1500 moet gaan worden. Dus van mijn werkgeld, leg ik braaf elke keer wat apart in mijn 'naaimachine-potje'. Nu was ik vanmorgen even bij Matson in de Oosterhof om nieuwe neschen te halen.. en daar stond een nv-1500d occassion. En ik stond acuut weg te dromen natuurlijk ;-) Dus toch maar eens gevraagd wat ik moet betalen als ik mijn huidige nv900 inruil en een nieuwe nv1500 koop. En ook wat ik moet betalen als ik die occassion koop. (al heb ik verder nog niet naar leeftijd en stekenaantal etc van die occassion gekeken).
Dat kunnen ze natuurlijk niet zo maar zeggen, daar moet over nagedacht worden en gerekend.. Dus ze bellen me terug. Ik ben benieuwd hoe lang ik nog moet sparen ;)

Wel nog afgelopen week een aardigheidje voor een vriend van ons gemaakt. Tot het moment dat hun zoontje geboren was, waren ze het nog niet eens over de naam. 's Middags werd de naam bekend en de volgende ochtend lag dit op de deurmat;

Geen opmerkingen: